EDAV i FILMARKET HUB SIGNEN UN ACORD DE COL·LABORACIÓ·PER A POTENCIAR PROJECTES PARTICIPANTS EN ESDEVENIMENTS DE EDAV
L’associació de guionistes de la Comunitat Valenciana, EDAV (Escriptors de l’Audiovisual Valencià), i els responsables de FilmarketHub, el mercat online per a llargmetratges i sèries en desenvolupament, han signat un acord de col·laboració per a potenciar la difusió dels projectes participants en els esdeveniments One to One, Rueda de Guions i el concurs nacional de guions de llarg de comèdia “La Traca”, que organitza EDAV.
FilmarketHub (www.filmarkethub.com) és una plataforma que connecta projectes amb productors, televisions, plataformes OTT, agents de vendes i distribuïdors de tot el món, organitza esdeveniments de pitch per a presentar també de manera presencial els projectes davant la indústria i ofereix, a més, altres serveis com l’assessoria i l’anàlisi de guions amb la finalitat de millorar la qualitat dels projectes en el mercat.
Aquesta col·laboració entre EDAV i FilmarketHub donarà als projectes participants més visibilitat i oportunitats de trobar socis interessats. L’acord s’ha signat per als esdeveniments One to One, una jornada de pitch i reunions un a un que reuneix a València a productors de tot l’Estat Español per a conèixer els projectes de ficció (cinema i televisió) dels autors valencians i que enguany compleix ja la seua quarta edició i la Roda de Guions de Documental, Ficció i Animació, en la qual es presenten els guions de llargmetratge subvencionats pel Institut Valencià de Cultura. El conveni inclou també els guions finalistes i guanyador del concurs nacional de guions de llargmetratge de comèdia“La Traca”.
Els guions participants en aquests esdeveniments tindran sis mesos d’inscripció gratuïta. A més, els dos guions finalistes “La Traca” tindran també sis mesos d’inscripció gratuïta, mentre que el guió guanyador gaudirà d’un any. D’aquesta manera, a més de la seua participació en els esdeveniments, els projectes podran també connectar amb tota una xarxa de productors i empreses d’Europa i Llatinoamèrica. L’objectiu és que, després del seu pas pels esdeveniments, els projectes tinguen més visibilitat i oportunitats de trobar socis interessats.